Wednesday, December 29, 2010

29 disember 2010

pagi2 lg aku bgun tdo..maklum la nk ke kuin..nk jumpa my BFF..suka sangat dapat jumpa azah arini..
hari ni aku wat 1 lawak yg x pnah aku wat seumur hidupku..
aku ajak azah makan roti canai..mulanya niat aku nk blanja dia makan..dah order semua makanan..aku buka la handbeg aku,.niat d hati nk cari purse..aku rosek2 tgok2 x de..aku just jumpa 3 inggt je dlm beg aku...dengan gelabah bewak nye aku col mak nakan aku ..suruh tgok purse aku ada x dlm bilik ku...rupa2nya aku ttinggal di asrama...ermm..nseb azah belanja aku makan..thanx yunk..
hari ni hari rabu..ada pasar tani sebelah kolej ku...dimana tempat ni aku akan mnghabiskan duit ku utk brshopping..dsebabkan x bwa purse aku x bleh nk bshopping le..ermm...ciannye aku..aku mampu beli nc ayam berempah je..2 pun nseb da rm3 yg tersesat..huhu
erm..petang ni azah nk jumpa aku lg...bhgia nye idupku...jumpa BFF 2kali dlm masa 1 hari....

No comments:

Post a Comment